Kraj

Redan rozpocznie kampanię nowej kolekcji ubrań Top Secret

Redan SA uruchomi w nadchodzącym tygodniu kampanię swojej flagowej marki odzieży Top Secret. Kampania będzie wykorzystywać przede wszystkim telewizję (TVP,...

Redan SA uruchomi w nadchodzącym tygodniu kampanię swojej flagowej marki odzieży Top Secret. Kampania będzie wykorzystywać przede wszystkim telewizję (TVP, Polsat, TVN, TV4, MTV), ale także magazyny (lifestyle’owe kierowane do młodych ludzi, tygodniki opinii, pisma studenckie), kino i internet. Grzegorz Kozak, dyrektor marketingu Redan SA, zapowiada, że w kampanii zostaną wykorzystane dwa różne filmy reklamowe, które mają zaskoczyć odbiorców niestandardowym pomysłem na reklamę odzieży. Budżet kampanii nie został ujawniony, potrwa ona “kilka tygodni”. Dodatkowym wsparciem będą materiały POS. Kampania kierowana będzie do konsumentów w wieku 20-30 lat, którzy stanowią core target ubrań Top Secret. Kampanię przygotowuje butik kreatywny SPO Films, który zwyciężył w lutym br. w przetargu Redanu. Planowaniem i zakupem mediów dla spółki zajmuje się dom mediowy Universal McCann, który wygrał przetarg w sierpniu ub.r. Równolegle z kampanią Top Secret toczyć się będzie kampania Adesso, marki dopiero wprowadzanej przez Redan na rynek (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z dnia 7 kwietnia br.). Podstawą kampanii Adesso również będą działania w telewizji, mediaplan obejmuje: TVP1, TVP2, Polsat i TVN. W przypadku tej marki strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson, komunikację BTL przygotowuje agencja marketing services MRM/Momentum. Marką Adesso oznaczona będzie odzież klasyczna do codziennego użytku (tzw. casual) kierowana do szerokiej grupy docelowej konsumentów w wieku 20-50 lat. (MG)