Kraj

Frito Lay rozbudowuje markę Twistos

Firma Frito Lay Poland Sp. z o.o. należąca do koncernu PepsiCo rozbudowuje markę chrupek Twistos o trzy nowe warianty: Twistos...

Firma Frito Lay Poland Sp. z o.o. należąca do koncernu PepsiCo rozbudowuje markę chrupek Twistos o trzy nowe warianty: Twistos Onion Rings – chrupki o smaku cebuli w kształcie krążków, kierowane głównie do dzieci i młodzieży; bezsmakowe chrupki kukurydziane Chrupisie w kształcie kółek i krzyżyków – to propozycja dla amatorów dietetycznych przekąsek (chrupki nie zawierają tłuszczu, glutenu ani konserwantów). Trzecia nowość wchodząca na rynek pod marką Twistos to słone paluszki Solinki (do tej pory pod tą marką sprzedawane były wyłącznie chrupki). Jak mówi Anna Stachowska, odpowiedzialna we Frito Lay za marketing marki Twistos, nowe produkty nie będą miały, przynajmniej na razie, praktycznie żadnego wsparcia marketingowego i reklamowego. (MB)