Kraj

Depilatory Braun SoftPerfection reklamowane w prasie

Rozpoczyna się właśnie trzymiesięczna kampania prasowa nowej linii depilatorów SoftPerfection marki Braun należącej do koncernu Gillette. Reklamy ukazywać się będą...

Rozpoczyna się właśnie trzymiesięczna kampania prasowa nowej linii depilatorów SoftPerfection marki Braun należącej do koncernu Gillette. Reklamy ukazywać się będą od kwietnia do czerwca br. w miesięcznikach: “Glamour”, “Cosmopolitan”, “Zwierciadło”, “Elle”, “Pani”, “Viva! Uroda”, “Olivia” i “Shape”, w dwutygodniku “Viva!” oraz tygodniku “Gala”. Adaptacją zagranicznej kreacji tej kampanii na polski rynek zajęła się agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. Po raz pierwszy depilatory marki Braun reklamowane są przez supermodelkę – twarzą kampanii Braun SoftPerfection jest top-modelka Heidi Klum. Działania public relations dla marki Braun prowadzi agencja Ad rem Public Relations. (MB)