Kraj

MRM/Momentum przygotowała akcję fieldmarketingową dla MasterCard

Agencja marketing services MRM/Momentum realizuje dla MasterCard promocję fieldmarketingową, której celem jest zainteresowanie marką potencjalnych klientów, zwiększenie liczby zgloszeń do...

Agencja marketing services MRM/Momentum realizuje dla MasterCard promocję fieldmarketingową, której celem jest zainteresowanie marką potencjalnych klientów, zwiększenie liczby zgloszeń do realizowanej właśnie loterii konsumenckiej oraz wzmocnienie wizerunku brandu kart płatniczych jako sponsora mistrzostw Europy w piłce nożnej (odbędą się w maju i czerwcu br. w Portugalii). W ramach akcji w 16 centrach handlowych w całej Polsce konsumenci na specjalnie zaaranżowanych stanowiskach mogą spróbować swych sił w grze w piłkarzyki stołowe. Warunkiem udziału jest wylegitymowanie się jedną z kart systemu MasterCard. Akcja ma charakter turnieju – przez cztery weekendy odbywają się eliminacje, a w piąty spotkają się finaliści. Nagrodami dla uczestników promocji są obrandowane gadżety MasterCard i Euro 2004. (TW)