Zagranica

Maxxium odświeża wizerunek likieru Cointreau

Koncern Maxxium zamierza zainwestować budżet promocyjny w odświeżenie marki likieru Cointreau. Budżet tej operacji w Wielkiej Brytanii jest szacowany na...

Koncern Maxxium zamierza zainwestować budżet promocyjny w odświeżenie marki likieru Cointreau. Budżet tej operacji w Wielkiej Brytanii jest szacowany na blisko 1 mln funtów. Jej celem jest przede wszystkim przyciągnięcie do marki młodszych konsumentów. Do tej pory likier był kupowany głównie przez osoby w wieku powyżej 45 lat. Likier będzie miał odświeżone logo, ma być także promowany podczas koncertów muzyki klubowej i klasycznej, a także po raz pierwszy reklamowany w prasie typu life style. Reklamy Cointreau przygotowała agencja Meerkat. Według danych ACNielsen marka Cointreau ma około 10 proc. udziałów w swoim segmencie. Liderem jest brand Tia Maria (należy do Allied Domecq) z udziałami na poziomie 31 proc. (“BrandRepublic”)