M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kanał Europa Europa przygotowuje wiosenną kampanię

Serwis Dzienny | 19 kwietnia 2004, 00:00

Telewizyjny kanał Europa Europa poświęcony kinu europejskiemu rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową promującą programing stacji. Działania będą miały na...

Telewizyjny kanał Europa Europa poświęcony kinu europejskiemu rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową promującą programing stacji. Działania będą miały na celu pokazanie kanału jako europejskiej telewizji prezentującej europejskie produkcje filmowe - zarówno klasyczne, jak i współczesne. Strategię i kreację działań przygotowała agencja San Markos, media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Media. Budżet kampanii nie został ujawniony. Działania będą miały zarówno charakter ogólnopolski, jak i lokalny. Reklama stacji pojawi się w prasie ogólnopolskiej ("Film", "Przekrój", dodatek "Tele Rzeczpospolita", "Tele Tydzień", "Tele Świat", "To & Owo", "Telekabel", "TV Lider", "TV Sat Magazyn" i "Magazyn Business Center Club"). Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej będzie prowadzona w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Grudziądzu, Kołobrzegu, Świnoujściu, Toruniu, Włocławku i Wrocławiu. Działania w tych miastach będą miały na celu m.in. zainteresowanie operatorów kablowych i potencjalnych abonentów ofertą kanału. Oprócz outdooru reklama Europa Europa pojawi się na tramwajach w Warszawie, Poznaniu i Łodzi. Kanał Europa Europa rozwija też aktywność sponsorską. Sponsoruje jedną z drużyn podczas meczu polo, który będzie miał miejsce 26 czerwca br. w trakcie gali Business Center Club - wręczenia nagród w konkursie Lider Polskiego Biznesu. Według AGB Polska kanał Europa Europa w okresie 1 stycznia - 11 kwietnia br. zarobił na reklamach 732,2 tys. zł. AMR - średnia oglądalność minutowa - wynosiła 8838 widzów, a SHR - udział w rynku widowni (z dostępem do telewizji kablowej i satelitarnej) - 0,22 proc. (dane za okres 1 stycznia - 15 kwietnia br.). Właścicielem kanału jest Zone Vision, brokerem reklam - At Media. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,