Kraj

GP Battery przeprowadzi wizerunkową kampanię reklamową

GP Battery Poland, producent baterii, rozpoczyna dziś kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości marki GP. Strategię i kreację kampanii...

GP Battery Poland, producent baterii, rozpoczyna dziś kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości marki GP. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Goldfinger. Reżyserem spotu był Jaro Minkowicz. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy BrandConnection. Reklama kierowana jest do ludzi młodych. W spocie reklamowym prezentowane są baterie GP UltraAlkaline. Kampania prowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, MTV, Viva, Cartoon Network, Fox Kids i Minimax/Hyper), w prasie, w radiu oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Długość trwania kampanii oraz wysokość jej budżetu nie zostały podane. Według danych GP Battery w Polsce statystycznie zużywa się 6 sztuk baterii, w Unii Europejskiej – 9, w Szwajcarii – 12-13 sztuk. (JD)