M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Princessa przez sponsoring chce dotrzeć do kobiet

Beata Goczał | 28 lutego 2012, 06:00

Marka zaangażowała się w dwie pozycje w stacjach TVN.

Należąca do Nestle Polska marka Princessa sponsoruje "Reguły gry", nowy serial TVN Siedem, oraz "Czary-mary Goka na wyjeździe", najnowszy program znanego brytyjskiego stylisty Goka Wana. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki.

– Sponsorując serial "Reguły gry" oraz program Goka Wana, chcemy dotrzeć do kobiet o różnorodnych pasjach i zainteresowaniach. Konsumentki wafelków Princessa interesują się modą, stylizacją, makijażem, lubią oglądać ciekawe seriale z ulubionymi aktorami. Obie propozycje stacji Grupy TVN są silnie związane ze światem marki i adresowane właśnie do naszej grupy docelowej – mówi Maja Kołodziejczyk, product manager w dziale słodyczy Nestle Polska.

"Reguły gry" to pierwsza serialowa produkcja TVN Siedem. Opisuje relacje damsko-męskie widziane oczami świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wciąż szukającego swej drugiej połowy singla. W ramach działań sponsoringowych przed emisją obu programów i po niej emitowane będą 8-sekundowe spoty marki Princessa. W internecie marka będzie obecna na platformie TVN Player. Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada agencja Lowe GGK.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,