M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dyrektor kreatywny Schulz przechodzi do agencji Insignia

Magdalena Lipińska | 29 lutego 2012, 06:00

Po wzmocnieniu Insignia chce rozwijać kompetencje ATL.

Krzysztof Tkaczyk, dotychczasowy creative director, rozstał się z agencją Schulz Brand Friendly, z którą był związany od 2005 roku. 1 marca dołączy jako creative director do agencji interaktywnej  Insignia, w której będzie odpowiedzialny za rozwój synergii działań ATK i interactive.

W agencji Schulz Brand Friendly na czele kreacji stanie teraz dwóch creative supervisorów. Obok Jana Sikory, który w tej chwili pełni takie obowiązki, agencja chce pozyskać kolejnego szefa teamów kreatywnych i zdecentralizować zarządzanie działem kreacji.

Dodatkowo w ramach zmian w strukturze w Schulz Brand Friendly awansowano Piotra Malitę z działu new business na stanowisko business development directora. Malita będzie odpowiadał za strategię rozwoju Schulza i poszerzanie biznesu.

Czytaj więcej na temat: , , , ,