M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W USA debiutuje Pepsi Next

( red. ) | 29 lutego 2012, 06:00

Będzie to największy od wielu lat launch marketera.

Pepsi Next to produkt o obniżonej kaloryczności. Puszka napoju ma mieć 60 kalorii, przy zachowaniu niemal takiego samego smaku jak zwykła Pepsi-Cola. Do produkcji użyto mieszanki trzech sztucznych słodzików i syropu fruktozowego. W pracach nad produktem zastosowano metody degustacyjne znane z branży winiarskiej, m.in. ocenę smaku przy pierwszym kontakcie z językiem oraz ocenę posmaku, jaki zostawia napój. Ma to zapewnić smak bardzo zbliżony do regularnej coli.

Produkt trafi na półki w USA pod koniec marca. Dzięki Pepsi Next PepsiCo chce pokonać swojego rywala Coca-Colę, który w USA znacząco wyprzedza marketera zarówno w całym segmencie, jak i w zakresie napojów light. Szczegóły kampanii nie są znane.

(Popsop.com)

Czytaj więcej na temat: , , ,