Kraj

Żółte Frugo szaleje w Facebooku

FoodCare konkursem wspiera launch nowego smaku.

W tym tygodniu w sklepach sieci PoloMarket w całej Polsce pojawiło się nowe żółte Frugo. To już siódmy smak tego napoju.

Akcja teaserowa, której celem było stopniowanie napięcia przed pojawieniem się nowego smaku, rozpoczęła się już 17 lutego. Nowy kolor internauci poznali 21 lutego, zaś butelkę z żółtym Frugo po raz pierwszy zobaczyli dwa dni później. Wczoraj uruchomiona została aplikacja konkursowa pod hasłem “Zimo, wypapajaj!”.

Aby wziąć udział w konkursie, należy zaaranżować typowo letnią aktywność, taką jak: grill, siatkówka plażowa czy opalanie w prawdziwej zimowej scenerii, wgrać zdjęcie do aplikacji konkursowej i nadać mu oryginalny tytuł.

Konkurs w Facebooku na profilu “Frugo Wróć!” będzie trwać do pierwszego dnia wiosny, czyli 21 marca. Za jego przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Lubię To.

Według  informacji FoodCare marka Frugo miała na koniec 2011 r. 15 proc. udziałów w rynku napojów.