M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Scholz & Friends zaczyna przynosić zyski

Magdalena Lipińska | 2 marca 2012, 06:00

Od przejęcia przez Mediacap spółka odnotowała pierwszy zyskowny kwartał.

Czwarty kwartał 2011 roku okazał się pierwszym zyskownym kwartałem dla Scholz & Friends od czasu jego przejęcia przez Mediacap w lutym 2010 roku. S&F w momencie przejęcia przynosiła straty oraz była nierentowna. Po dwóch latach obecności w strukturach Mediacap, restrukturyzacji i zmianie zarządu spółka pod koniec 2011 zaczęła wykazywać zyski.

W całym 2011 roku spółka S&F przyniosła stratę netto w wysokości ponad 900 tys. zł. Jej przychody wygenerowane na przestrzeni tego roku wynosiły 7,7 mln. W ostatnim kwartale Scholz & Friends zaczął jednak przynosić zyski: zysk netto za ostatni kwartał wyniósł 30 tys. zł.

Głównymi klientami agencji są: Opel, sieć handlowa Kaufland oraz Złote Tarasy.

Scholz & Friends należy do grupy Mediacap notowanej na New Connect, w skład której wchodzi również agencja EmLab. W ujęciu rocznym grupa Mediacap zmniejszyła swoje straty o 400 tys. zł, do wartości -1,1 miliona złotych netto.

Największymi udziałowcami spółki Mediacap są: Jacek Olechowski (31 proc.), Filip Friedmann (18 proc.) oraz Marek Żołędziowski (16 proc.).

Dane finansowe pochodzą ze sprawozdania z działalności zarządu Mediacap SA za IV kw. 2011 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,