Zagranica

W Europie McGarryBowen zamiast Dentsu

Japoński holding reklamowy Dentsu zamierza przeprowadzić rebranding swoich europejskich operacji, posiłkując się nazwą wchłoniętej przez niego agencji.

Według nieoficjalnych informacji jeszcze w tym miesiącu na reklamowej mapie Europy pojawią się nowe nazwy: zamiast Dentsu London będzie McGarryBowen London, zamiast Dentsu Dusseldorf – McGarryBowen Dusseldorf. Według analityków zmiana nazwy jest podyktowana niemożnością zbudowania przez Dentsu poza Japonią silnego brandu. McGarryBowen to bardzo dobrze prosperująca amerykańska agencja, która została przejęta przez Dentsu. MGB zatrudnia blisko 800 osób (w ubiegłym roku wzrost zatrudnienia wyniósł 45 proc.), ma w Europie oddziały w Londynie, Brukseli, Dusseldorfie i Mediolanie. Jej główni klienci to: Kraft Foods, Reebok, Disney i Burger King.

 (Adage.com)