Ruszyła kampania promocyjna Majonezu Kieleckiego, której celem jest przypomnienie w okresie wielkanocnym o głównych zaletach tego produktu – tradycyjnej recepturze oraz wysokiej jakości. Kampania skierowana jest do praktycznych, aktywnych kobiet ceniących produkty dobrej jakości.
Reklama (w dwóch wariantach: 15- i 30-sekundowym) pojawi się w telewizji ogólnopolskiej (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i informacyjnych. Poza telewizją kampania obejmie również outdoor, prasę, internet oraz materiały w punktach sprzedaży. Wszystkie działania potrwają do 6 kwietnia 2012 r.
Film promocyjno-informacyjny został opracowany przez agencję Optima Marketing Group. Planowanie i zakup kampanii TV zrealizował dom mediowy Pro Media House. Zarówno agencja reklamowa, jak i dom mediowy zostały wyłonione w drodze konkursów ofert ogłoszonych w grudniu 2011 r. przez producenta Majonezu Kieleckiego – Wytwórczą Spółdzielnię Pracy “Społem”.