Kraj

Rozpoczęła się kampania Majonezu Kieleckiego [wideo]

Kampania skierowana jest do praktycznych i aktywnych kobiet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAZHf0cIUNPE%26context%3DC3cf8715ADOEgsToPDskK_TgtbGUuhLuxmEB-8QviJ%22%7D
Ruszyła kampania promocyjna Majonezu Kieleckiego, której celem jest przypomnienie w okresie wielkanocnym o głównych zaletach tego produktu – tradycyjnej recepturze oraz wysokiej jakości. Kampania skierowana jest do praktycznych, aktywnych kobiet ceniących produkty dobrej jakości.

Reklama (w dwóch wariantach: 15- i 30-sekundowym) pojawi się w telewizji ogólnopolskiej (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i informacyjnych. Poza telewizją kampania obejmie również outdoor, prasę, internet oraz materiały w punktach sprzedaży. Wszystkie działania potrwają do 6 kwietnia 2012 r.

Film promocyjno-informacyjny został opracowany przez agencję Optima Marketing Group. Planowanie i zakup kampanii TV zrealizował dom mediowy Pro Media House. Zarówno agencja reklamowa, jak i dom mediowy zostały wyłonione w drodze konkursów ofert ogłoszonych w grudniu 2011 r. przez producenta Majonezu Kieleckiego – Wytwórczą Spółdzielnię Pracy “Społem”.