M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Emilia Bryl marketing managerem we Frito Lay

Beata Goczał | 6 marca 2012, 06:00

Do spółki PepsiCo przeszła z Reckitt Benckisera.

Emilia Bryl objęła stanowisko marketing managera marki Sunbites we Frito Lay (PepsiCo). To nowa funkcja w firmie, utworzona w związku z launchem nowej marki na polskim rynku, o czym również informujemy w dzisiejszym wydaniu MMP24.

Emilia Bryl przez cztery ostatnie lata pracowała w Reckitt Benckiser Polska. Ostatnio, od maja 2010 r., była tam category managerem. Zarządzała zespołem brand managerów odpowiedzialnych za marki: Vanish, Cillit Bang, Harpic, Tiret, Vitroclen. Pełniła funkcję lead country dla regionu Europy Wschodniej. Pracę w Reckitt Benckiserze rozpoczęła na początku 2008 roku. Najpierw jako brand manager odpowiadała za marki Cillit Bang, Tiret, Vitroclen. Wprowadzała na rynek markę Harpic Max. Potem pełniła funkcję senior brand managera.

Do Reckitt Benckiser Polska przeszła z Colgate-Palmolive Poland, gdzie pracowała około sześciu lat na takich stanowiskach jak trade marketing specialist czy product manager.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,