M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Muller będzie współpracował z agencjami wyłącznie projektowo

Magdalena Lipińska | 6 marca 2012, 06:00

Przetargów na projekty można spodziewać się dopiero po zakończeniu łączenia firmy z Lisnerem.

Muller Polska jest w trakcie łączenia firm po przejęciu jego marketingu przez Lisnera. Z firmy odejdzie Joanna Starzycka-Nogaj, która dotychczas zajmowała się marketingiem Mullera. Za markę obydwu firm będzie odpowiedzialny teraz Sebastian Lewandowski.

Muller nie będzie szukał agencji do stałej współpracy, nie prowadzi w tym momencie przetargów reklamowych ze względu na procesy konsolidacyjne i przeniesienie działu marketingu do Poznania. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, przetargów na kolejne projekty można spodziewać się w perspektywie dwóch miesięcy, kiedy procesy te zostaną zakończone.

Globalnie grupa Müller jest większościowym właścicielem grupy Homann, w skład której wchodzi Lisner.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,