Kraj

Trwa kampania telewizyjna aerozolu do nosa Nasic

Za adaptację odpowiedzialna jest agencja Swiift.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3XbtryD6JDs%26feature%3Dyoutu.be%22%7D

Ruszyła kampania telewizyjna dla aerozolu do nosa Nasic z portfolio firmy farmaceutycznej Nepentes Pharma.

Osią kampanii jest 30- sekundowy animowany spot, który podkreśla skuteczność i dwufazowość działania aerozolu Nasic.

Za adaptację odpowiedzialna jest agencja Swiift – creative marketing. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Star Media.

Kampania trwa od połowy lutego, a emisja spotu zaplanowana została w stacjach: TVP1, TVP2, TVP Seriale, TVP Historia, TVP Kultura, TVP Polonia, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, Polsat, Polsat Cafe, TV4, Superstacja, Polsat Film, Polsat News, Puls TV i Atmedia.