M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Platforma lojalnościowa BtoB agencji Nairobia

Tomasz Wygnański | 5 marca 2012, 06:00

Projekt pod nazwą Ready ma służyć do sprawnej organizacji programów lojalnościowych i motywacyjnych dla biznesu.

Z inicjatywy agencji reklamowej Nairobia i przy współpracy ze sklepem internetowym Neo24.pl oraz Grupą TSO, zajmującą się turystyką biznesową, powstał program lojalnościowy BtoB Ready.

Cechy unikatowe platformy to dostęp do ponad 30 tys. nagród dostarczanych pod wskazany adres w ciągu 5 dni. Dodatkowo Ready oferuje platformę online dostępną 24 h na dobę i takie narzędzia kontaktu z uczestnikami, jak: e-mail, infolinia, SMS, statystyki pozwalające zarządzać budżetem programu, a także wskaźniki ROI.

 - Mając doświadczenie w tworzeniu i egzekucji programów lojalnościowych dla takich firm jak Motorola, Red Bull, Syngenta, Tikkurila czy Triumph, uznaliśmy, że warto stworzyć narzędzie, które sprawi, że wdrażanie strategii lojalnościowych i motywacyjnych nie będzie procesem długotrwałym i kosztochłonnym. W ten sposób narodziła się idea Ready – mówi Jacek Gliniak, general manager agencji Nairobia.

Dodaje, że chociaż są podobne produkty na rynku, to żaden nie oferuje korzyści, jakie daje współpraca ze sklepem Neo24.p, według niektórych rankingów największym na rynku. Program korzysta zarówno z bogatej oferty ponad 30 tys. produktów sklepu jako nagród, jak i z jego sprawdzonej logistyki. - W wielu programach uczestnik musi czekać na nagrodę wiele tygodni, u nas trwa to tylko pięć dni. Oferta nagród jest także nieporównanie większa niż w innych programach - mówi Jacek Gliniak.

Pierwszym klientem, który korzysta z platformy Ready w swoich działaniach motywacyjnych BtoB, jest Tikkurila.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,