Zagranica

W Wlk. Brytanii najlepiej pracować w BBDO

Brytyjski dziennik "Sunday Times" po raz 12. opublikował ranking najbardziej atrakcyjnych pracodawców na Wyspach. W branży reklamowej najwyższą pozycję (17. w klasyfikacji generalnej liczącej 100 firm) zajęła Abbot Mead Vickers BBDO.

Kultura korporacyjna jest oceniana przez “Sunday Times” m.in. na podstawie takich wskaźników, jak “praca zespołowa” (AMV BBDO otrzymała tu 83 proc. pozytywnych wskazań – 3. miejsce w ogólnym rankingu); “leadership” (AMV BBDO 82 proc. wskazań – 5. miejsce) czy “możliwość indywidualnego rozwoju” (AMV BBDO 77 proc. wskazań i 9. miejsce). 

Ubiegły rok był jednym z najlepszych w historii AMV BBDO. Licząca 422 osoby agencja została obsypana nagrodami (w tym Gunn i Cannes). Do głównych klientów należą: British Telecom, “The Economist” i Walkers.

Wśród 100 firm sklasyfikowanych przez “Sunday Times” znalazły się jeszcze m.in.: MediaCom (52), Leo Burnett (61), Starcom MediaVest Group (66) i Mindshare (73).

 

(BrandRepublic)