M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kot Rysiek idzie na emeryturę

Maciej Burlikowski | 6 marca 2012, 06:00

Intensywna komunikacja odświeżonej Heyah potrwa do końca maja.

Polska Telefonia Cyfrowa, operator komórkowy operujący pod dwiema markami: T-Mobile oraz Heyah, zaprezentowała nową ofertę i komunikację tej drugiej.

- Osiem miesięcy temu wprowadziliśmy na rynek markę T-Mobile. Zapowiadaliśmy prace nad odświeżeniem drugiej naszej marki i przyszedł czas pokazać jej nowe oblicze - mówi Mirosław Rakovski, prezes PTC.

Główną nowością jest przygotowany na zlecenie PTC przez firmę Ascomp komunikator o nazwie Freeyah. Aplikacja, która będzie dostępna na telefony z systemem operacyjnym Android oraz telefony iPhone Apple, umożliwi nieograniczone i bezpłatne rozmowy oraz SMS-y pomiędzy jej użytkownikami. Rozmowy odbywają się w technologii VoIP (głos jest transmitowany poprzez sieć internetową). Co więcej, korzystając z Freeyah, klient nie będzie płacił za transmisję danych. Z aplikacji mogą korzystać wszyscy, także klienci innych operatorów, ale tylko klienci Heyah nie będą płacili za transmisję.

PTC nie podaje dokładnej liczby użytkowników oferty Heyah. Z wypowiedzi prezesa Rakovskiego wynika, że jest to ok. 2 mln użytkowników. - Założyliśmy, że w ciągu roku aplikację Freeyah zainstaluje i będzie jej używać ok. 300 tys. osób. To ambitne założenie, ale wierzymy, że się uda - deklaruje prezes PTC.

Grzegorz Bors, członek zarządu i dyr. marketingu i sprzedaży PTC, ujawnia, że operator w biznesplanach na ten rok założył, że Heyah pozyska w tym roku 1 mln użytkowników netto.

Wraz z nową ofertą rusza też nowa komunikacja marki Heyah. Logo "łapy" pozostaje, ale nie będzie już jednolicie czerwone, lecz różnobarwne i wzorzyste. Z marką pożegnali się natomiast jej dotychczasowi "ambasadorowie", czyli Kot Rysiek i pies Łinston. Intensywna kampania, obejmująca w zasadzie wszystkie media: telewizję (dwa 30- i trzy 15-sekundowe spoty), prasę, radio, outdoor, kina, internet (w tym social media), potrwa do końca maja br., a przygotowały ją agencja reklamowa G7, agencja interaktywna Engine i dom mediowy Starcom.

Marka Heyah nadal adresowana będzie do osób młodych, poniżej 30. roku życia, będzie jednak mniej rewolucyjna niż niegdyś (przypomnijmy, że swój launch marka miała wiosną 2004 r.), choć marketingowy PTC pytani o atrybuty marki jednym tchem wymieniają: niezwykłość, zaskoczenie i energię.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,