Zagranica

Facebook wprowadza Reach Generator i zapowiada wzrost cen

Przed debiutem giełdowym Facebook zaczyna coraz bardziej otwarcie mówić o znaczącym wzroście cen za dostęp do bazy fanów.

Facebook przed debiutem giełdowym zaczyna coraz bardziej otwarcie (niektórzy analitycy użyli nawet sformułowania “bezczelnie”) mówić o pieniądzach. I to dużych. Na urządzonej z przepychem konferencji dla marketerów FB zaprezentował nowe narzędzie o nazwie Reach Generator, które winno im pomóc w precyzyjnym dotarciu do wyznaczonego targetu. Będzie to oczywiście kosztować – tym drożej, im większa będzie pozyskana baza fanów. Szefowie FB zapowiadają, że Reach Generator będzie w stanie przetwarzać fragmenty kontentu w przekaz reklamowy (zapowiedziano przy tym, że z terminologii FB zacznie znikać słowo “reklama” – odtąd będą to “opowieści”). Według przedstawionych przez FB szacunków pozwoli to na osiągnięcie 75 proc. ekspozycji brandu.

 (Adage.com)