Kraj

Pierwszy projekt Streetcomu w Czechach

Agencja wchodzi na kolejny - po Litwie i Węgrzech - rynek.

Streetcom będzie promować w Czechach technikami marketingu rekomendacji produkt z portfolio Procter & Gamble – szczoteczkę Oral-B ProfessionalCare 5000. Do projektu zostanie zaangażowanych tysiąc ambasadorów marki. Mają oni rekomendować produkt konsumentom. Informacja o produkcie w wyniku tej akcji dotrze do 44 tys. konsumentów. Będzie to prawdopodobnie pierwsza na tę skalę kampania marketingu rekomendacji w Czechach.

Streetcom liczy na pozyskanie kolejnych klientów na czeskim rynku, ale nie planuje stworzenia w tym kraju osobnego biura. Kampanie będą zarządzane z Warszawy, podobnie jak to jest w przypadku projektów na rynek litewski i węgierski.

W Polsce Streetcom dysponuje bazą 200 tys. ambasadorów. W ub.r. firma odnotowała wzrost sprzedaży o 30 proc., chociaż spółka nie podaje z jakiej bazy. Wiadomo natomiast, że średnia wartość kampanii w ub.r. wyniosła 300 tys. zł. Do klientów Streetcomu należą: P&G, Nestle, LG, Kompania Piwowarska i Maspex.