Kraj

Toruń-Pacyfic wspiera w TV "piłkarską" promocję płatków śniadaniowych

Cereal Partner Poland Toruń-Pacyfic Sp. z o.o., producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé, przygotował ich promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami...

Cereal Partner Poland Toruń-Pacyfic Sp. z o.o., producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé, przygotował ich promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami Europy – do paczek płatków Nestlé Nesquick, Chocapic, Kangus, Cini Minis i Cheerios od maja będą dołączane futbolowe gry zręcznościowe (miniboisko w formie labiryntu z piłeczką). W sumie przygotowano 6 różnych wariantów gry, na ich odwrocie umieszczono wiadomości o drużynach narodowych, które brały udział w dotychczasowych rozgrywkach mistrzostw świata i mistrzostw Europy. Wsparciem sprzedaży promocyjnych opakowań ma być kampania telewizyjna skierowana do dzieci – od 3 maja spoty reklamowe emitowane będą w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN-ie oraz kanałach dziecięcych: Cartoon Network, Fox Kids i Minimax. W sklepach pojawią się również materiały POS. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej kampanii zajął się dom mediowy Universal McCann, natomiast adaptację reklam przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson. Firma Cereal Partners Poland Toruń-Pacific od 1994 r. należy do Nestlé SA i General Mills. (MB)