M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Garden w ramach działań wizerunkowych sponsoruje programy TV

Beata Goczał | 7 marca 2012, 06:00

Agros Nova nawiązała współpracę z TVP2.

Do końca marca br. marka napojów Garden należąca do Agros Novej będzie sponsorować dwie pozycje programowe TVP2 – "M jak miłość" i "Kocham cię, Polsko". Za zakup mediów i przygotowanie billboardu sponsorskiego Gardena odpowiadała agencja Brand Place.

Kampania sponsoringowa Gardena rozpoczęła się wraz z emisją pierwszego odcinka kolejnej edycji show "Kocham cię, Polsko". Poprzednia edycja cyklu była najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w piątkowy wieczór, ze średnią widownią powyżej 3 mln osób. Do końca miesiąca Garden będzie sponsorował także serial "M jak miłość" nadawany przez TVP2 w poniedziałki i wtorki o 20.45, który gromadzi przed telewizorami średnio 7 mln widzów.

Wkrótce w ramach przedświątecznych aktywności promocyjnych Gardena w placówkach handlowych pojawią się materiały POS wyraźnie nawiązujące do kreacji billboardu: skrzynki z jabłkami oraz bohaterów spotu – dziadka z wnuczkiem.

Kampania sponsoringowa "Garden Prosto z sadu” realizuje cele wizerunkowe. Po zmianie opakowań to kolejny krok wzmacniający obecne pozycjonowania marki. Jednocześnie od początku roku do końca marca Garden prowadzi szeroko zakrojoną promocję konsumencką pod hasłem "W środku woda to nagroda!". Konsumenci, którzy odkryją w opakowaniu Gardena wodę, dostają nagrody. W puli nagród znajduje się 40 sztuk gry PlayStation 3
z kontrolerem ruchu PS Move oraz 200 sztuk nowej gry "DanceStar Party" PlayS3, której twarzami są Michał Piróg i Particia Kazadi. Promocji konsumenckiej od początku towarzyszy silne wsparcie medialne w największych stacjach radiowych oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,