Kraj

Zmiany w wyglądzie i zawartości dwutygodnika "Na żywo"

"Na żywo", dwutygodnik o ludziach Axel Springer Polska, od wydania 10. (na rynku od 23 kwietnia) będzie ukazywał się w...

“Na żywo”, dwutygodnik o ludziach Axel Springer Polska, od wydania 10. (na rynku od 23 kwietnia) będzie ukazywał się w nowej szacie graficznej i w większym formacie. Nową koncepcję graficzną, którą przygotował dyr. artystyczny Gyorgy Karvazy, mają charakteryzować: przejrzystość, elegancja, duże, starannie dobierane zdjęcia. W magazynie pojawią się nowe rubryki poszerzające dotychczasową formułę, m.in. o trendach w modzie i urodzie, wywiad urodowy z gwiazdą, wywiady z gwiazdorskimi parami, które będą uzupełniane analizami fachowców o perspektywach dla danego związku. Pojawią się też porównania dwóch znanych, konkurujących ze sobą osób. Do najbliższego wydania “Na żywo” będzie dołączona płyta DVD z filmem “Chłopaki nie płaczą”. Zmiany w magazynie wesprze kampania w radiu i prasie. Redaktorem naczelnym “Na żywo” jest Katarzyna Nazarewicz. Według danych ZKDP za grudzień 2003 r. rozpowszechnianie płatne “Na żywo” wyniosło 74 tys. egz. (nakład – ok. 165 tys.). Wpływy reklamowe magazynu bez autopromocji od stycznia do marca br. wyniosły 1 mln 171 tys. zł, zaś przez cały ub.r. – 4 mln 933 tys. zł brutto (Expert Monitor). (KP)