Kraj

Powstaje Red8 Events

Grupa przejmuje agencję Unlimited Events.

Grupa Red8, w ramach której działają agencje ATL, BTL, digital i social media, poszerza kompetencje o działalność eventową. Do grupy dołącza agencja Unlimited Events, która zmienia nazwę na Red8 Events.

– Red8 to agencja, która zbudowała swoją siłę przede wszystkim na reklamach telewizyjnych. Mocna kreacja telewizyjna to coś, co nas od zawsze wyróżnia. Dołączenie Unlimited Events do Red8 Group jest kolejnym krokiem zmierzającym do stworzenia grupy oferującej klientom usługi “through-the-line” – mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.

Jacek Wnorowski, dyrektor zarządzający i udziałowiec Unlimited Events od początku istnienia tej agencji, z branżą reklamową jest związany od dziewięciu lat. Przed objęciem stanowiska szefa agencji pracował po stronie klienta w jednej ze spółek Grupy PZU.

Agencja Unlimited Events powstała w 2006 r. i zatrudnia obecnie 14 osób. Specjalizuje się w eventach wizerunkowych, eventach promujących markę oraz konferencjach sprzedaży i marketingu. W portfolio jej klientów znalazły się do tej pory m.in.: BMW Polska (marki BMW i Mini), Unilever (marka Axe), Carlsberg Polska, Bunge Polska (marka Benecol), Continental, AmRest (marka KFC), Porsche, Veka Polska i Play. Przychody agencji za rok 2011 wyniosły ok. 8,5 mln zł.