Ruszyła kampania reklamowa “Spełnijmy zmysłowe marzenia” promująca suplement diety Tribestan Plus (Sopharma), podnoszący sprawność seksualną kobiet i mężczyzn.
Realizację zintegrowanej akcji marketingowej rozpoczęły reklamy w prasie, w magazynach kobiecych “Viva!”, “Gala”, “Twój Styl” oraz w tygodnikach opinii “Newsweek” i “Polityka”. Do działań wykorzystywany jest także popularny serwis We-dwoje.pl. Specjalna zakładka na stronie głównej portalu Tribestan Plus promuje główne hasło kampanii oraz preparat. W ramach kampanii zostały stworzone profile “Namiętność i pożądanie” w największych serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Nk.pl).
Niekonwencjonalny element kampanii stanowi akcja typu guerilla marketing “Zawieszka”. Na wybranych osiedlach w Warszawie na klamkach pojawiło się 30 tys. zawieszek z napisem: “Prosimy nie przeszkadzać. Spełniamy zmysłowe marzenia”. Akcja “Zawieszka” jest kontynuowana w Facebooku oraz na forach internetowych.
Za strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Who Wants To Sell More. Działania w sieci, w tym social media, koordynuje agencja Smac.