Kraj

Góralki w kampanii rebrandingowej [wideo]

Działania marketingowe obejmują telewizję oraz wsparcie online.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fn0wV4nV76Fs%26feature%3Dchannel%22%7D
IDC Polonia rozpoczęła kampanię reklamową marki wafli Góralki (wcześniej Horalky). Działania rebrandingowe obejmują stacje telewizyjne oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Gun Powder z Bratysławy, a za produkcję odpowiada Apollon Studio, również z Bratysławy. Działania interaktywne koordynuje agencja Eura7. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, który wygrał przetarg na obsługę tej marki w styczniu br. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.

IDC Polonia jest polskim oddziałem słowackiego producenta słodyczy i pieczywa cukierniczego trwałego. Do spółki należą też m.in. cukierki ziołowe marki Verbena oraz wafelki Andante.