Przetargi

Starcom będzie musiał bronić także KP

Przed domem mediowym ciężki okres. Po T-Mobile przedmiotem przetargu ma stać się także budżet Kompanii Piwowarskiej.

Koncern SABMiller, właściciel Kompanii Piwowarskiej (KP), zamierza przeprowadzić analizę swojej obsługi mediowej w Europie w celu konsolidacji budżetu mediowego. Informację taką potwierdził Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej.

Na razie nieznane są dokładne szczegóły, kiedy ruszą procedury przetargowe i które domy mediowe zostaną zaproszone do konkursu. Wiadomo, że Polska jest największym rynkiem browaru w Europie. Obecnie obsługą KP zajmuje się dom mediowy Starcom.

Dom mediowy niedawno dowiedział się też, że przetarg przeprowadzi także jego największy klient T-Mobile. Według jego bieżących szacunków KP jest drugim pod względem wielkości budżetem w portfolio Starcomu.

Kompania Piwowarska to lider rynku piwa. W połowie obecnego roku finansowego marketer szacował swoje udziały ilościowe na ok. 39,5 proc.