Nestle Polska prowadzi pod hasłem “Szybko i słodko” loterię promocyjną słodyczy marek: Areo, Kit Kat, Princessa, Jojo, Lion, Nesquik i Maxer.
Marketer po raz pierwszy zdecydował się na wspólną akcję promocyjną dla wszystkich swoich kluczowych marek, które ma w kategorii słodyczy. Dotychczas skupiał się na poszczególnych markach. Czasem realizował też projekty w ramach jednego segmentu rynku, jak np. akcja “Wakacje za jeden baton” czy “Kieszonkowe za jeden baton”.
– Chcemy w ten sposób zaprezentować konsumentom, jak szeroką i różnorodną ofertę słodyczy ma firma Nestle – mówi Joanna Piórko z działu słodyczy Nestle Polska. – W ten sposób chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów i każdemu zaoferować ulubiony produkt Nestle.
Celem loterii jest przybliżenie konsumentom szerokiej oferty słodyczy Nestle. Dodatkowo loteria i związane z nią dedykowane materiały POS umożliwiają tworzenie efektownych ekspozycji, które wyróżniają się w sklepie i zwracają uwagę konsumentów, zachęcając ich, by pod wpływem impulsu sięgnęli po produkty Nestle.
Koncept mechanizmu loterii stworzyła agencja FireFly Creation, która jest również odpowiedzialna za jej kompleksową obsługę, kreację key visuali oraz stworzenie strony WWW.
Loteria będzie wspierana w prasie handlowej oraz internecie na stronach www.szybkoislodko.pl i www.facebook.com/kitkatpl. Dodatkowo zaplanowane zostało wsparcie na platformie mobilnej. W sklepach loterii towarzyszą materiały POS: ulotki, wobblery, plakaty, owijki i topery, które zaadaptowała agencja 3M Projekt. W punktach sprzedaży pojawią się również dodatkowe ekspozycje, za które odpowiedzialna jest agencja Schmidt Design. Za kampanię prasową oraz zakup mediów odpowiada MEC.