M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lisner wspiera linię Salateria [wideo]

Maciej Florek | 15 marca 2012, 06:00

Głównym bohaterem spotu jest królik szukający świeżych warzyw m.in. w muzeum i chłodni.

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Salateria pod hasłem "Lisner. Zdrów jak ryba". Akcja potrwa 11 tygodni.

Spot "Królik" widzowie zobaczą w TVN, TVP, Polsacie oraz pakietach Atmedia i Discovery. Na ekranie pojawią się 30-sekundowe wersje reklamy i jej 15-sekundowe skróty.

Salateria to submarka sałatek firmy Lisner. Linia obejmuje 21 smaków sałatek warzywnych, rybnych i mięsnych,

Autorem spotu jest agencja reklamowa GPD Advertising. Media kupił i zaplanował dom mediowy MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,