Kraj

Chuck Norris nie musi się tłumaczyć...

Bank BZ WBK rusza z kampanią reklamową kredytów dla firm.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fz15AQ6NBcGM%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Bank Zachodni WBK rusza dzisiaj z nową kampanią reklamową promującą ofertę kredytów dla firm. Hasło kampanii “Bez tłumaczenia” oznacza, że przedsiębiorcy mogą liczyć w BZ WBK na kredyt na dowolny cel, maksymalnie 500 tys. zł, i nie muszą przedstawiać faktur rozliczeniowych.

To druga odsłona reklamowa banku z udziałem amerykańskiego aktora Chucka Norrisa. W pierwszej kampanii, prowadzonej od 24 lutego, zachęcał on Polaków do zaciągania pożyczek gotówkowych w BZ WBK

Kreację przygotowała agencja reklamowa Mather Communications (to ona zarekomendowała klientowi celebrytę, wygrywając tym samym przetarg reklamowy banku w październiku ub.r.). Filmy reklamowe wyreżyserował norweski reżyser Kjetil Njoten, za produkcję odpowiadał RedWorks, kampanię w mediach społecznościowych przygotowała agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Reklamy kredytów dla firm z udziałem Chucka Norrisa będą emitowane w telewizji i radiu, w prasie i internecie oraz w kinach.