Bank Zachodni WBK rusza dzisiaj z nową kampanią reklamową promującą ofertę kredytów dla firm. Hasło kampanii “Bez tłumaczenia” oznacza, że przedsiębiorcy mogą liczyć w BZ WBK na kredyt na dowolny cel, maksymalnie 500 tys. zł, i nie muszą przedstawiać faktur rozliczeniowych.
To druga odsłona reklamowa banku z udziałem amerykańskiego aktora Chucka Norrisa. W pierwszej kampanii, prowadzonej od 24 lutego, zachęcał on Polaków do zaciągania pożyczek gotówkowych w BZ WBK
Kreację przygotowała agencja reklamowa Mather Communications (to ona zarekomendowała klientowi celebrytę, wygrywając tym samym przetarg reklamowy banku w październiku ub.r.). Filmy reklamowe wyreżyserował norweski reżyser Kjetil Njoten, za produkcję odpowiadał RedWorks, kampanię w mediach społecznościowych przygotowała agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Reklamy kredytów dla firm z udziałem Chucka Norrisa będą emitowane w telewizji i radiu, w prasie i internecie oraz w kinach.