Kraj

Tesco przetestuje e-commerce

Przed komercyjnym startem projektu sieć obsłuży zamkniętą grupę użytkowników.

Start e-commerce Tesco w Warszawie jest coraz bliższy. W tym miesiącu mają się odbyć testy nowej usługi na zamkniętej grupie klientów. Dokładna data uruchomienia e-commerce nie jest jeszcze znana. – Podtrzymujemy zapowiedź, że to się stanie w pierwszej połowie br. – mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.

W pierwszej fazie e-commerce będzie dostępny w administracyjnych granicach Warszawy. Usługa ma opierać się na trzech działających w stolicy hipermarketach. Na razie jeszcze nie wiadomo, ile artykułów trafi do sprzedaży online, ale detalista zapewnia, że oferta będzie “bardzo szeroka”. Ceny i promocje mają być identyczne jak w hipermarkecie, ale konsument będzie musiał dodatkowo zapłacić za dostawę, na razie nie wiadomo ile.

Tesco zakupiło już m.in. flotę małych ciężarówek, które będą dowozić zakupy do domów, przeprowadzono też testy interfejsu WWW sklepu.

Tesco będzie pierwszą tak duża siecią, która wprowadzi w Polce e-commerce. Z kategorii hipermarketów sprzedaż online na razie prowadzą w ograniczonym zakresie Auchan i Leclerc.