Kraj

Danone przekazuje budżety reklamowe wód sieci Euro RSCG Worldwide

Koncern spożywczy Danone przekaże do sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide obsługę budżetów reklamowych wszystkich swoich wód mineralnych. W Polsce...

Koncern spożywczy Danone przekaże do sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide obsługę budżetów reklamowych wszystkich swoich wód mineralnych. W Polsce do portfolio firmy należą wody marek Vitalinea i Żywiec Zdrój. Niezależnie od międzynarodowych decyzji (umowa pomiędzy Danone’em i siecią Euro RSCG Worldwide nie została jeszcze ostatecznie sfinalizowana) Euro RSCG Warsaw będzie zajmowała się obsługą najbliższej letniej kampanii reklamowej marki Vitalinea. Decyzja w tej sprawie została podjęta na poziomie lokalnym. Wcześniej za markę Vitalinea odpowiadała agencja DDB Warszawa. Obsługą Żywca Zdrój od listopada 2003 r. zajmuje się agencja G7 (wcześniej za markę odpowiadał Lowe Brand). (AMS)