Kraj

"Samo zdrowie" z magazynu staje się poradnikiem

Zmiana na stanowisku naczelnej magazynu "Samo zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) wyraźnie wpłynie na jego charakter. Xenia Kolińska po doświadczeniach zawodowych...

Zmiana na stanowisku naczelnej magazynu “Samo zdrowie” (Hachette Filipacchi Polska) wyraźnie wpłynie na jego charakter. Xenia Kolińska po doświadczeniach zawodowych w działach urody w “Naj”, “Claudii”, “Twoim Stylu”, “Elle”, “Votre BeautŽ” (tu była z-cą naczelnej) zastąpiła Krystynę Naszkowską. Kolińska zapowiada, że “Samo zdrowie” stanie się poradnikiem konkretnym i wiarygodnym. Istotną jego częścią staną się testy kosmetyków i żywności. Wydawca chce dzięki zmianom pozyskać nowych odbiorców pisma. Zależy mu na kobietach od 25 roku życia. Wraz ze zmianami merytorycznymi miesięcznik odmieni się graficznie (okładka i makieta). “Samo zdrowie” sprzedawało się wg. wydawcy w ilości 80 -90 tys. egz. Jan Dybczyński, dyr. generalny Hachette Filipacchi Polska powiedział, że w Polsce jest miejsce na masowe pismo zdrowotne sprzedające się “wysoko powyżej 100 tys. egz.” i że chciałby do tego wyniku doprowadzić “Samo zdrowie”. (KP)