Zmiana na stanowisku naczelnej magazynu “Samo zdrowie” (Hachette Filipacchi Polska) wyraźnie wpłynie na jego charakter. Xenia Kolińska po doświadczeniach zawodowych w działach urody w “Naj”, “Claudii”, “Twoim Stylu”, “Elle”, “Votre BeautŽ” (tu była z-cą naczelnej) zastąpiła Krystynę Naszkowską. Kolińska zapowiada, że “Samo zdrowie” stanie się poradnikiem konkretnym i wiarygodnym. Istotną jego częścią staną się testy kosmetyków i żywności. Wydawca chce dzięki zmianom pozyskać nowych odbiorców pisma. Zależy mu na kobietach od 25 roku życia. Wraz ze zmianami merytorycznymi miesięcznik odmieni się graficznie (okładka i makieta). “Samo zdrowie” sprzedawało się wg. wydawcy w ilości 80 -90 tys. egz. Jan Dybczyński, dyr. generalny Hachette Filipacchi Polska powiedział, że w Polsce jest miejsce na masowe pismo zdrowotne sprzedające się “wysoko powyżej 100 tys. egz.” i że chciałby do tego wyniku doprowadzić “Samo zdrowie”. (KP)