Kraj

Eurozet podnosi ceny reklam

Podwyżka wyniesie kilka procent.

Grupa Eurozet, właściciel m.in. Radia Zet i Chilli Zet, od początku kwietnia br. wprowadza nowy cennik reklamowy. Spoty w wybranych stacjach i pakietach będą droższe o kilka procent.

W Radiu Zet średnia cena reklam wzrośnie o 3,4 proc. i wyniesie 7479 zł (w czasie komercyjnym 6:00-20:00, wszystkie dni tygodnia). Zmiany obejmą również pakiety handlowe: Zet Barometr, Zet Barometr+, Zet Barometr Young, Zet Total oraz Pakiet Niezależnych, do którego dołączyły w marcu trzy nowe stacje – Fama Słupsk, Fama Wołomin oraz Katolickie Radio Płock. Średnia cena oferowanych spotów w pakietach wzrośnie od 2,8 proc. do 3,9 proc.

W Zet Barometr nowa średnia cena reklam dla emisji między godzinami 6 a 20 wyniesie 2673 zł. W Zet Barometr+ kosztować będzie 9723 zł, a w Zet Barometr Young – 9635 zł. Średnia cena spotu w pakiecie Zet Total wyniesie 9292 zł, a w Pakiecie Niezależnych 12 146 zł.

Cenniki pozostałych stacji radiowych wchodzących w skład Grupy Eurozet pozostają niezmienione.