Kraj

Sery Serenada prowadzą promocję konsumencką

Promocji towarzyszy kampania reklamowa zrealizowana przez agencję Wizard.

Ruszyła promocja konsumencka marki Serenada – serów żółtych firmy Spomlek. Do wygrania jest pięć lodówek Smeg oraz 2 tys. nagród gwarantowanych.

Na opakowaniach serów znajdują się wlepki – pięć wlepek zebranych z zakupionych opakowań należy nakleić na  dostępny przy kasie sklepowej kupon. Na kuponie należy zaznaczyć wybraną przez siebie nagrodę gwarantowaną, a następnie odesłać go na adres organizatora konkursu.

W ramach promocji “Serenada serwuje nagrody” zaplanowana została także kampania wspierająca w prasie i internecie, spoty radiowe oraz materiały POS. Promocję konsumencką poprzedziła kampania na nośnikach citylight w całej Polsce. Z kolei kampania internetowa obejmie między innymi mailingi oraz działania w social mediach.

Pomysłodawcą koncepcji i kreacji oraz organizatorem promocji konsumenckiej jest agencja kreatywno-strategiczna Wizard. Media zaplanował i kupił Spomlek we własnym zakresie.