Kraj

Dunlop zaprasza do Le Mans [wideo]

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię, w której do wygrania są wyjazdy na jubileuszowy, 80. wyścig 24-godzinny Le Mans.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKjDxtv87Tx4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Rusza wiosenna kampania promocyjna marki Dunlop. Jej głównym celem jest umocnienie znajomości marki i podkreślenie jej sportowego charakteru. Kampania, która potrwa do końca kwietnia br., będzie promować opony Dunlop w telewizji, kinach oraz internecie.

Wiodącym elementem kampanii jest 20-sekundowy spot informujący o konkursie “Wygraj wyjazd do Le Mans”. Głównymi nagrodami są wyjazdy na jubileuszowy, 80. wyścig 24-godzinny Le Mans – legendarne zawody sportowe, w które od lat zaangażowany jest Dunlop. Oprócz pięciu dwuosobowych pakietów VIP do wygrania są także zestawy wyścigowe, m.in. kurtki, czapki i koszulki. Pula nagród wynosi 60 tys. zł.

Kreacja kampanii została przygotowana przez dział marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska we współpracy z agencją GPD, za zakup mediów odpowiada Universal McCann.