Przetargi

Lowe GGK z nowymi klientami

Castorama, Wyborowa, Knorr i Hit to najnowsze przetargowe sukcesy agencji.

Lowe GGK wygrała w ostatnim czasie cztery przetargi. Agencja obsłuży budżet 360 stopni Castoramy, sieci marketów budowlanych. Umowa została podpisana na rok.

Kolejnym newbusinessowym sukcesem był przetarg Bahlsen Polska, który wybrał Lowe do obsługi marki Hit. Agencja przygotuje dla tej marki kampanię outdoorową.

Chruper i Bulionetka (marki Knorr) to dwa kolejne brandy, które obsłuży Lowe projektowo. Agencja wygrała przetargi na projekty digitalowe, które obsłuży razem agencją Open. Agencja Open należy do Lowe GGK.

Agencja wygrała również przetarg na obsługę marki Wyborowa. Będzie odpowiedzialna za stworzenie konceptu strategicznego i za kreację. Wyborowa to kolejny brand z portfolio firmy Pernod Ricard, który będzie obsługiwany przez agencję Lowe GGK, obok Luksusowej, Ballantine’s i Four Roses.