Kraj

Renault planuje na maj kampanię limitowanych serii Laguny

Renault Polska przeprowadzi w maju kampanię wspierającą launch trzech limitowanych wersji specjalnych samochodu Laguna. Są one nazwane odpowiednio: Impulsion, Fascination...

Renault Polska przeprowadzi w maju kampanię wspierającą launch trzech limitowanych wersji specjalnych samochodu Laguna. Są one nazwane odpowiednio: Impulsion, Fascination i Emotion – prawdopodobnie nawiązania do nich będą występować w layoutach prasowych (szczególnie do nazwy tej ostatniej linii). Mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie telewizji, magazynów, dzienników i internetu. Jak zapowiada Ludovic Troyes, dyrektor marketingu Renault Polska, w kampanii komunikowane będą zaawansowanie technologiczne i jakość prowadzenia Laguny w kontekście humorystycznym. Film reklamowy będzie adaptacją kreacji przygotowanej w Belgii. Adaptacją zajmuje się Publicis, planowaniem i zakupem mediów Carat Polska. Kampania limitowanych serii Laguny prowadzona będzie równolegle z radiowo-prasową kampanią modelu Thalia (pisaliśmy o niej w DS “MMP” z dnia 21 kwietnia). “Często komunikujemy różne samochody równolegle, ale zawsze staramy się, by były to auta z różnych segmentów, kierowane do zupełnie różnych grup docelowych i tak jest właśnie w tym przypadku” – mówi Troyes. Renault Polska zajmuje trzecie miejsce na rynku ze sprzedażą 37,2 tys. samochodów osobowych w ub.r., po Fiacie (66 tys.) i Skodzie (43,4 tys. ).

W ub.r. firma wydała 77,7 mln zł na reklamę w mediach, zajmując pod tym względem drugie miejsce wśród marketerów motoryzacyjnych (za Fiatem, który wydał 79,2 mln zł; źródło: Expert Monitor). (MG, PU)