Kraj

Symbole polskie i unijne w kampanii Terravity

Producent czekolady Terravita rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, której celem jest wzrost świadomości oraz odświeżenie wzierunku marki czekolad Terravita. W spocie...

Producent czekolady Terravita rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, której celem jest wzrost świadomości oraz odświeżenie wzierunku marki czekolad Terravita. W spocie pojawiają się symbole związane z akcesją Polski do UE, zdjęcia z Brukseli, flaga unijna, a także biało-czerwone krowy. “Do tej pory w naszej komunikacji ATL podkreślaliśmy takie cechy jak swojskość i sielskość, a obecnie oprócz tego wskazujemy również na nowoczesność i europejską jakość naszych produktów” – powiedział Tomasz Walczak, szef działu marketingu w firmie Terravita. Autorem scenariusza filmu jest Dominik Wieczorkowski, współpracujący z Terravitą od dawna, a za strategię odpowiada dział marketingu firmy. Planowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania potrwa do końca maja br., a toczy się w stacjach TVP, Polsat oraz dziecięcych kanałach tematycznych. Budżet kampanii nie został ujawniony. W najbliższym czasie firma planuje również akcje BTL związane między innymi ze sponsoringiem eventów “akcesyjnych”. Drugi etap kampanii, którego termin nie został ujawniony, będzie miał już charakter produktowy. Terravita jest piątą marką pod względem ilościowych udziałów w rynku tabliczek czekoladowych w Polsce, za markami Wedel, Milka, Alpen Gold i Goplana. Wśród producentów czekolad ilościowe udziały firmy Terravita (marki Terravita i Rola) plasują ją na trzecim miejscu, za firmami Kraft Foods i Cadbury Wedel (źródło: Terravita). (PR)