Kraj

Coty po raz pierwszy reklamuje w TV damskie żele

Żele pod prysznic dla kobiet zyskały nowe opakowania i pierwszą w swojej historii kampanię w telewizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5FjPlbenyNg%22%7D
Coty Polska rozpoczęło kampanię reklamową nowej linii żeli pod prysznic marki Adidas. Jak informuje Dorota Sekulska, head of media and public relations w Coty Polska, ze względu na wprowadzenie nowych kosmetyków w bardziej kobiecych opakowaniach firma zdecydowała się po raz pierwszy na wsparcie tych produktów. Kampania ma na celu poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu na rynek nowej serii.
Komunikacja obejmuje telewizję i prasę. Adaptację spotu przygotowała agencja AdNova. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC. Wartość budżetu nie została podana. Nie udało nam się ustalić, jakie udziały ma marka w swojej kategorii.