Kraj

Communication Unlimited autorem kampanii dla kleju Ośmiorniczka

Kampania nowego kleju o nazwie Ośmiorniczka firmy Bripox wystartuje w połowie maja. "Kontynuujemy naszą trwającą już 10 lat współpracę z...

Kampania nowego kleju o nazwie Ośmiorniczka firmy Bripox wystartuje w połowie maja. “Kontynuujemy naszą trwającą już 10 lat współpracę z Bripoksem” – powiedział Paweł Kowalewski, prezes agencji Communication Unlimited, która odpowiada za wprowadzenie Ośmiorniczki. Wcześniej dziełem agencji była m.in. kampania dla kleju Bripoksu Kropelka. “Częścią strategii jest nadawanie klejom swoistej personifikacji, co powoduje powstanie emocjonalnego stosunku klientów do produktu” – powiedział Paweł Kowalewski. Szczegóły na temat kampanii jeszcze nie są ujawniane. W tej chwili trwają prezentacje Ośmiorniczki w całej Polsce. Nowy klej ma unikatowe cechy. Można stosować go na pionowych powierzchniach. Bez problemów zmywa się wodą. Communication Unlimited koncentruje się w tej chwili także na obsłudze dziennika “Rzeczpospolita”, którego odmieniony dodatek “Dobra Firma” ma mieć niebawem kampanię wykorzystującą stacje telewizyjne i radiowe. Agencja niedawno przedłużyła umowę z siecią drogerii Super-Pharm Poland, której piąty sklep zostanie wkrótce oficjalnie otwarty w warszawskim centrum Blue City. Communication Unlimited odpowiada za całą strategię marketingową Super-Pharm Poland, w tym za projektowanie wystroju sklepów. (KP)