M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NetSales uruchamia sieć modową

Maciej Florek | 29 marca 2012, 06:00

Wśród proponowanych modeli rozliczeń są CPM, CPC, CPL i modele hybrydowe.

Sieć afiliacyjna NetSales, należąca do agencji performancemarketingowej Cube Group SA, wyodrębniła ze swoich struktur nową markę FashionFan.

FashionFan.pl to obecnie 100 blogów modowych oraz kilkanaście największych serwisów z tej kategorii. Zasięg sieci to 8 mln użytkowników i 90 mln odsłon (dane wewnętrzne FashionFan). Wśród proponowanych modeli rozliczeń są CPM, CPC oraz inne, w tym CPL i modele hybrydowe. Poza formami reklamowymi typu display klient może korzystać z innych narzędzi, do których należą artykuły tematyczne, sampling czy konkursy przeprowadzane na blogach i fan page’ach zrzeszonych "szafiarek".

FashionFan proponuje również tworzenie strategii komunikacji obecności w internecie, a także przygotowanie  kreacji i landing page'ów,

Do klientów, którzy w ramach NetSales skorzystali już z powierzchni zrzeszonych w FashionFan, należą m.in. Reserved, Mohito, Answear.com czy Top Secret.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,