Kraj

Starcom z 15-procentowym wzrostem

Dzięki rebrandingowi Ery na T-Mobile oraz nowym biznesom agencja zakończyła ub.r. z dwucyfrowym wzrostem przychodów.

Starcom zakończył ub.r. z 15-procentowym wzrostem obrotów, wynika z danych firmy. Duży wpływ na wypracowanie tego rezultatu miał rebranding Ery na T-Mobile oraz nowo pozyskani klienci. Wśród zdobytych w 2011 r. budżetów są m.in.: Grupa Lotos SA, BZ WBK, Tablica.pl, Czerwona Torebka. Głównymi obszarami, na jakich firma zamierza się skupić, są m.in. media cyfrowe, rozwój agencji analityczno-badawczej oraz realizacja dla klientów projektów zintegrowanych. Przykładem takich działań jest projekt “Milka. Razem dla Tatr”. To właśnie te usługi mają pomóc firmie generować dodatkowe przychody, poza wynagrodzeniem za planowanie i zakup mediów. Obecnie Starcom obsługuje ok. 100 klientów. Łączne obroty całej grupy Starcom MediaVest w 2011 r. (Starcom, MediaVest i Starlink) wyniosły 3,2 mld zł (według danych spółki).