M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Chrysler kontynuuje "polityczną" kampanię [wideo]

( red. ) | 2 kwietnia 2012, 06:00

Producent aut zaprezentował kolejne spoty z serii "Halftime in America".

Ta już słynna kampania autorstwa agencji Wieden & Kennedy Portland miała premierę w USA podczas finału Super Bowl.

W pierwszym spocie aktor Clint Eastwood przekonywał o sile narodu amerykańskiego, czego symbolem jest Detroit - miasto, w którym zlokalizowane są fabryki amerykańskich firm samochodowych – GM, Forda i właśnie Chryslera. Nowy spot pokazuje markę Dodge jako symbol amerykańskiego hartu ducha. Film kończy się hasłem "This country can't be knocked with one punch".

Poprzednie filmy Chryslera na kanale YouTube obejrzało 11 mln osób. Firmie zarzucano, że przez tę reklamę zaangażowała się w kampanię Baracka Obamy. To właśnie amerykański prezydent uratował Chryslera oraz GM swoim programem pomocy dla przemysłu motoryzacyjnego. Management Chryslera jednak zaprzecza zarzutom o politycznym zaangażowaniu.

Chrysler jest obecnie częścią grupy Chrysler/Fiat.

(AdAge.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,