Producent aut zaprezentował kolejne spoty z serii "Halftime in America".
W pierwszym spocie aktor Clint Eastwood przekonywał o sile narodu amerykańskiego, czego symbolem jest Detroit - miasto, w którym zlokalizowane są fabryki amerykańskich firm samochodowych – GM, Forda i właśnie Chryslera. Nowy spot pokazuje markę Dodge jako symbol amerykańskiego hartu ducha. Film kończy się hasłem "This country can't be knocked with one punch".
Poprzednie filmy Chryslera na kanale YouTube obejrzało 11 mln osób. Firmie zarzucano, że przez tę reklamę zaangażowała się w kampanię Baracka Obamy. To właśnie amerykański prezydent uratował Chryslera oraz GM swoim programem pomocy dla przemysłu motoryzacyjnego. Management Chryslera jednak zaprzecza zarzutom o politycznym zaangażowaniu.
Chrysler jest obecnie częścią grupy Chrysler/Fiat.
(AdAge.com)
Czytaj więcej na temat: Ford, Chrysler, Dodge, Wieden & Kennedy Portland, GM, YouTube, Obama Barack, Eastwood Clint, Chrysler/Fiat