Kraj

Carlo Rossi kusi kobiety

Kampanię przygotowały agencje Publicis i Digital Wonderland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FT5xFKNzFARk%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Marka Carlo Rossi rozpoczęła nową kampanię reklamową, która opiera się na komunikacji w telewizji, internecie, na outdoorze, w prasie branżowej, na aktywnościach PR oraz materiałach POS.
 
Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem “Dodaj nocy smaku” potrwa do końca maja, działania w TV potrwają do końca kwietnia 2012.
 
W ramach działań promocyjnych marka Carlo Rossi została także partnerem największego wydarzenia modowego w Polsce – FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Spot telewizyjny wyreżyserował Michał Sabliński, sesję zdjęciową przeprowadził niemiecki fotograf Kristian Schuller, natomiast muzyka w reklamie pochodzi z debiutanckiej płyty zespołu Madison.

Kampanię przygotowały agencje Digital Wonderland i Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.

Przetarg na obsługę tej kampanii został rozstrzygnięty pod koniec zeszłego roku, brały w nim udział cztery agencje.