M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goodyear umacnia rozpoznawalność marki Premio

Beata Goczał | 3 kwietnia 2012, 06:00

Rusza wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów Premio.

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął wiosenną kampanię reklamową sieci serwisów Premio. Działania są spójne z dotychczasowymi działaniami marki, dlatego w kampanii wykorzystano hasło "Kochasz swoje auto? My również!”. Działania promocyjne są skierowane zarówno do właścicieli serwisów Premio, jak i bezpośrednio do klientów. Wśród tegorocznych promocji klienci będą mogli skorzystać m.in. ze współpracy pomiędzy serwisami fast-fit Premio oraz stacjami benzynowymi BP.

Głównym celem działań jest umocnienie rozpoznawalności marki oraz promocja oferty opon letnich. W trakcie wiosennej kampanii klienci będą zachęcani do zakupu opon letnich Goodyear EfficientGrip poprzez współpracę Premio z siecią stacji BP. Ci, którzy zdecydują się na zakup opon Goodyear EfficientGrip, otrzymają jedną z 1000 kart przedpłaconych o wartości 70 zł do zrealizowania na stacjach paliw BP.

Komunikacja marketingowa zorientowana na partnerów biznesowych Premio skupi się wokół materiałów POS: gazetek Premio, standów oraz billboardów. Kierowcy dowiedzą się o promocjach z reklam w radiu i internecie oraz bezpośrednio w serwisach Premio. Kampanię radiową o zasięgu ogólnopolskim zaplanowano w: RMF FM, Trójce i Eska Rock oraz najważniejszych stacjach radiowych o zasięgu lokalnym zrzeszonych w pakietach reklamowych  Drapacz Chmur, RMF 3D i Zet Barometr. Promocja w internecie obejmie bannery w najważniejszych portalach motoryzacyjnych, sportowych oraz biznesowych. Dodatkowo kierowcy w 20 miastach będą mogli znaleźć  za wycieraczką swojego auta zapach promujący najbliższy serwis Premio.

Kreacja została przygotowana na poziomie europejskim we współpracy z agencją Crazy Mouse, a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann i Innovation Media.

Premio to obecnie sieć 110 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu, tj.: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,