Kraj

Kadra 2032 rośnie z Nestlé

Nowa loteria promocyjna wspiera produkty Nestlé Nutrition.

Nestlé Nutrition rozpoczyna loterię promocyjną “Kadra 2032” wspierającą wszystkie marki produktów dla niemowląt i małych dzieci: Nan Pro, Gerber, Nestlé oraz Bobo Frut. Co tydzień odbędzie się losowanie, podczas którego zostanie wyłoniony kolejny zawodnik lub zawodniczka “Kadry 2032”. Każdy ze zwycięskiej jedenastki otrzyma 20 tys. zł oraz dres z numerem zawodnika. Dodatkowo w codziennych losowaniach uczestnicy mają szansę wygrać dresy i koszulki. Do wygrania są 2032 pary dresów i tyle samo koszulek. Loteria będzie trwała 11 tygodni – do 18 czerwca br.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić produkty Nan Pro, Gerber, Nestlé lub Bobo Frut za minimum 25 zł i zachować paragon. Następnie wysłać SMS-a o treści “KADRAnr paragonu” pod wskazany numer lub zalogować się na stronie www.kadra2032.pl lub na www.facebook.com/zdrowystartwprzyszlosc.

Wsparciem marketingowym loterii “Kadra 2032” będą spoty radiowe emitowane m.in. w RMF FM i reklamy w prasie kobiecej oraz parentingowej. Dodatkowo w internecie będzie prowadzona kampania bannerowa oraz działania w social mediach. 

Za organizację loterii odpowiada Kropka Bordo. Do czasu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, które agencje odpowiadają za kampanię wspierającą nową loterię Nestle.