Kraj

Międzynarodowa kampania dla Funai

Autorem kampanii jest Wonderland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4GJCVWpQGks%22%7D
Ruszyła kampania wizerunkowa Funai, japońskiego producenta telewizorów.

Celem komunikacji jest budowanie wizerunku marki przyjaznej konsumentowi, obniżającej poziom wszechobecnego “technostresu”. – Aby podkreślić japońskie korzenie marki, stworzyliśmy postać Dr.
Funayamy, który przyjechał, by przetestować nasze odbiorniki telewizyjne i pomóc w wyborze idealnego modelu – mówi Marta Jaskulska, odpowiedzialna za strategię i koordynację kampanii. Postać Funayamy pojawi się w telewizji i internecie.

Kampania telewizyjna emitowana będzie w Polsce i na Słowacji, dodatkowo w wybranych krajach europejskich.

Autorem kampanii jest agencja Wonderland. Media zaplanował i kupił Mediacom.